سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 7:9 عصر
ماشین پلیس های سال بعد در ایران

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600 and weights 256KB.


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600 and weights 233KB.

پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 7:8 عصر
فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری) مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مهدی   
پنجشنبه, 04 شهریور 1389 ساعت 06:11

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

فوتبال بانوان ایران - ترکیه (گزارش تصویری)

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

relatedArticles
< قبلی   بعدی >

پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 7:7 عصر
  #1 (permalink)
حرفه ای
 
7080 آواتار ها
 


تاریخ عضویت: Jun 2010


محل سکونت: رشت


سن: 34


نوشته ها: 1,074





View 7080   View 7080   Add 7080   View Social Groups


سپاس ها: 1,394
سپاس شده 1,489 در 706 پست
پیش فرض خواننده زن لبنانی: کتاب مخصوص ادعیه دینی همیشه همراهم است+عکس


خواننده زن لبنانی: کتاب مخصوص ادعیه دینی همیشه همراهم است+عکس


خواننده سرشناس لبنانی که به مذهب شیعه گرویده است گفت: هنگام سفر یکی از وسایلی که در کیف دستی ام آن را حمل و از آن محافظت می کنم، کتاب مخصوص ادعیه دینی است.









به گزارش مشرق به نقل از شیعه آنلاین، "هیفاء وهبی " خواننده سرشناس لبنانی طی گفتگویی که هفته گذشته با یک مجله مصری انجام داد، به معرفی خود و بیان برخی از خصوصیات و اشیاء و کارهای مورد علاقه خود پرداخت.

وی در ادامه این گفتگو در پاسخ به پرسشی در مورد وسایل شخصی که او هیچگاه آن را ترک نمی کند، گفت: یکی از چیزهایی که هیچ وقت از من جدا نمی شود، کتاب اذکار و دعا است. حتی هنگام سفر یکی از وسایلی که در کیف دستی ام آن را حمل می کنم و از آن محافظت می کنم، این کتاب مخصوص ادعیه دینی است. البته گذرنامه، شیشه عطر، جعبه دستمال کاغذی، کارت های بانکی و غیره نیز در کیف دستی من یافت می شود.

گفتنی است چندی پیش در خبری که توسط پایگاه های خبری مختلف اعلام شد، آمده بود: "هیفاء وهبی " که به مصر سفر کرده بود، هنگامی که برای بازدید به مسجد "الحسین " رفت، حجاب به سر کرد و در صف نمازگزاران ایستاد و در نماز جماعت شرکت کرد.

در همان زمان روزنامه "الجمهوریه" چاپ مصر، مدعی شد که این خواننده لبنانی شیعه شده است. این روزنامه نوشت: دلیل اینکه گفته می شود "هیفاء وهبی " شیعه شده این است که او از میان مساجد متعدد شهر قاهره، او مسجد "الحسین " را که یکی از مساجد پرجمعیت شیعیان است برگزیده و با پوشش کامل بدون اینکه شناخته شود به موسسات خیریه رفت و آمد کرده و به آنها کمک مالی می کند

پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 7:6 عصر
جدیدترین خبر: مرگ مایکل جکسون قتل تشخیص داده شد!!




پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ مایکل جکسون، ستاره موسیقی پاپ را قتل تشخیص داده است. مایکل جکسون، ماه ژوئن در سن پنجاه سالگی در خانه خود در لس آنجلس در اثر ایست قلبی درگذشت. گزارش پزشکی قانونی لس آنجلس که به هفته ها حدس و گمان درباره مرگ آقای جکسون پایان داد، علت مرگ او را مسمومیت با پروپوفول که یک داروی بیهوشی است و مسکنی به نام لورازپام عنوان کرده است.
پلیس، پزشک شخصی مایکل جکسون را بازجویی کرده است ولی از او به عنوان مظنون نام نبرده است.
گزارش پزشکی قانونی می‌نویسد: "علت مرگ مسمومیت حاد با پروپوفول تشخیص داده شده است." بر اساس این گزارش، مجموعه ای از داروهای میدازولام، دیازپام، لیدوکائین، لورازپام و افدرین در خون مایکل جکسون دیده شده است. متن کامل گزارش سم شناسی پزشکی قانونی درباره علت مرگ مایکل جکسون به درخواست پلیس و دادستان لس آنجلس منتشر نشده است.
وکیل پزشک شخصی مایکل جکسون خواستار انتشار گزارش کامل سم شناسی است. ادوارد چرنوف وکیل دکتر کانراد مورای خواستار انتشار غلظت دقیق همه داروهای اعلام شده در خون مایکل جکسون شده است. خبرگزاری رویترز، به نقل از پلیس لس آنجلس گزارش کرده که گزارش سم شناسی احتمالا به دادستانی ارجاع می‌شود تا کیفرخواست جنایی صادر شود.
پیش تر گزارش هایی به نقل از دکتر مورای، پزشک شخصی آقای جکسون منتشر شده بود که از تجویز دارو پروپوفول برای درمان مشکل بی خوابی او خبر می‌داد. مایکل جکسون سوم سپتامبر در مراسمی خصوصی در حومه لس آنجلس دفن می‌شود. پیش تر قرار بود مراسم تدفین او در روز تولدش در بیست و نهم اوت برگزار شود
__________________
آن سوی ناکامی ها خدایی است

که داشتنش جبران همه ی نداشته هاست

پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 7:6 عصر
س های شبنم قلی خانی در نمایش کا

تصاویر شبنم قلی خانی در نمایش کا




<   <<   6   7   8   9   10      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ