سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 آبان 3 , ساعت 9:27 عصر







ماجرای زنی که توسط موجودات فضایی باردار شد+عکس مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل








نوشته شده توسط محمد   
دوشنبه, 19 مهر 1389 ساعت 15:42

ماجرای زنی که توسط موجودات فضایی باردار شد+عکس


خانم جیوانا از ایتالیا کسی است که تصور می‌شود از تماس با موجودات فرازمینی باردار شده باشد!


 


این جریان موجب شوک واقعی در اروپا و به خصوص در ایتالیا شده است. این داستان مشابه یک رمان علمی تخیلی است اما با توجه به آثار و شواهد موجود، مورد جیوانا تأثیر برانگیز است.


شرح واقعه و جنین بیگانه درون او


 


این داستان توسط جیوانا که در منطقه سرد دنیا زندگی می‌کند در تیرماه ?? عنوان گردیده است، داستانی نه درباره تماس، بلکه در خصوص ربوده شدن وی است که نخستین بار در چهار سالگی‌اش آغاز شد.
اکنون او چهارده سال سن دارد و برای نخستین بار درباره این ماجرا سخن می‌گوید: من به یاد می‌آورم بشقاب پرنده‌ای رو که در هوا معلق بود، اون به رنگ متالیک بود (نقره‌ای)، من به خاطر نمی‌آورم به چه صورت و چگونه وارد آن شدم و خودم رو در هوا شناور می‌دیدم، چهار موجود در اطاق من وجود داشتند، هیچ چیزی به من متصل نبود (در حالت خوابیده معلق در هوا) و آنها گفتند که حرکتی نکنم.
<و اونها چگونه این رو به شما گفتند؟به وسیله تله پاتی این رو گفتند، اونها گفتند که برای اینکه اتقاقی برای من نیفتد من حرکتی نکنم و اینکه اونها قصد ندارند کاری با من بکنند (آسیبی به من وارد کنند)
پس اونها چه قصدی داشتند؟اونها بیشتر در حال تحقیق روی مواد بیولوژیکی بودند – بافت و خون و … ، من وقایع این جریان رو کم کم به یاد می‌آورم (در طول گذشت زمان پس از واقعه)
آیا دلیل یادآوری شما به خاطر نشانه‌هایی است که داشتید؟بله، این به خاطر نشانه‌هایی بوده که من داشتم (نشانه‌ها: محل‌های زخم کوچک در نقاطی مانند کمر، سینه، پا) – محل اثراتی از نور (مانند شب تاب) در بدن او مشاهده شده است (با انعکاس نور مشابه ماورای بنفش به رنگی فسفری در نقاط مختلف بدن جیوانا در فیلم دیده می‌شود مشابه باقی ماندن اثر زمانی که دست خیس به بدن برخورد کند و اثر بجای بگذارد)، این ماده روی پوست تمام آن موجودات فرا زمینی بوده که پس از تماس در بدن ما نفوذ کرده و به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار گرفته، به همین علت از آلوده شدن آنها توسط ما و همچنین ما توسط آنها از برخورد فیزیکی جلوگیری بعمل می‌آمده.
زمانی که در آزمایشگاه تجزیه شدند مشخص گردید که این ماده از مواد طبیعی نبوده ، این ماده مشتق از سیلیس و میکا شناسائی شد – این نمونه از اتاق جیوانا گرفته شده است (داخل یک پلاستیک) و آن در یک پارچه لوله شده در منزل وی پیدا شده است.
به نظر محققین اثری از نیترات فسفر در آن ماده پیدا نشده که موجب درخشندگی طبیعی آن است ، این یک ماده بسیار خاص است – الکترونهای این ماده بسیار برانگیخته و شگفت آور هستند که ما به اون تغییر ساختاری میگیم و به آن یک میدان بزرگ مغناطیسی میدهد.
مثل این می‌ماند که ما فسفر را در یک شتاب دهنده ذره ای بگذاریم که البته جیوانا به هیچوجه نمی توانسته در خانه خودش چنین چیزی را بسازد – جیوانا شرح میداد که آنها قادر بودند با نور از حرکت انسان جلوگیری کنند (زمانی که معلق در سفینه بر روی او آزمایش انجام میشد)
ما در سرشت آن موجودات مانده ایم و بسیاری از چیزهائی که جیوانا نمیتواند بخاطر بیاورد اما ما با این همه ادله چه باید انجام دهیم (دلایلی که محققین معتقدند موجودات فرا زمینی به انسان ها نیاز دارند)
بخاطر اینکه ما سازگار با نژاد بیولوژیکی هستیم ، ما تنها از نظر زیستی سازگار هستیم ، ما از لحاظ ژنتیک به گونه آنها خیلی نزدیک هستیم ، ما کمک میکنیم به ایجاد گونه دو رگه از آنها و ما این نژاد محکوم به انقراض هستند مگر اینکه ما به آنها کمک کنیم.
در جهت اثبات این مدعی شاهد آن زندگی جیوانا میباشد (که در ادامه می خوانید)
به گزارش خلیج فارس آن‌لاین؛ جیوانا فیلم ها و عکس هائی داشت از بشقاب پرنده ای که او را ربوده بود ، این فیلمها تاثیر گذار هستند و توسط جیوانا با تلفن همراه در شب گرفته شده اند که می توان حرکت مورب بشقاب پرنده با نوری قوی در داخل در حال پرواز را مشاهده کرد که بنظر نمی رسد چیزی مشابه آن در زمین باشد (تا کنون تولید یا ساخته شده باشد)
در عکس های دیگر تصاویر بسیار روشن و واضح هستند ، با آثار و شواهد مرجع میتوان اطمینان حاصل کرد که آن یک بشقاب پرنده است ، معاینات رادیولوژیک جیوانا ثابت کرد که در مغز او چیزی کاشته و نصب شده است – مطالعاتی انجام شد که آن شی غیر عادی بوده است.
او گفت: من هیچ زخمی نداشتم که بنظر رسد شیئ رو داخل بدنم کنند.
جیوانا در زمان مطالعات و آزمایشات ، یکی از دکترها چیزی مشابه به نوزاد در بدن او پیدا کرد اما بنظر اون یک نوزاد نمی رسید ، با عوارض بوجود آمده در بدن او بعد از مدتی سقط جنین جیوانا صورت گرفت و چیزی که پس از سقط توسط دکتر دیده شد وحشتناک بود.
یک ترکیب دو رگه بین انسان و موجودات فضائی – تمام مراحل توسط دوربین ثبت شد ، تصاویری بسیار تکان دهنده ، نوعی جفت که در داخل بدن جیوانا تولید شده بود پیدا شد ، موجودی با ویژگی های انسانی دارای بالا تنه و پائین تنه با دو دست و پا ، نیم تنه بالا و صورت آن مشابه نژاد ربایندگان فضائی بنظر میرسد (بصورت غورباقه مانند با چشمهائی بزرگ) سقط جنینی که با ناهنجاریهای ظاهری به مانند یک هیولا بود!



مطالب مرتبط:


دوشنبه 89 آبان 3 , ساعت 9:27 عصر

آیا سکس با خاله و دختر خاله به شرط رضایت خودشان، حلال است؟


آگوست 4, 2010




< type=text/java charset=utf-8>
دوست عزیزی از طریق ایمیل سوال زیر را ارسال کرده اند:


سلام
خواهشا بفرمایید
1. سکس با خاله و عمه و دختر دایی و دختر خاله و امثال اینها چه حکمی داره و اگر با رضایت و میل خودشون باشه چی؟
2. در این سکس ها ( سکس با عمه و خاله و دختر دایی و … ) خواندن صیغه موقت تاثیری در حلال و حرام بودن اون داره یا نه ؟
اگه جواب بدید ممنون میشم


——————————————————————————-


سلام بر شما


طبق شرع اسلام ازدواج با برخی از زنان بر مرد حرام است، مثلا ازدواج با مادر، خواهر، مادربزرگ، مادر زن، عروس، نوه مونث، خاله و عمه که به آنها محارم می گویند.


خواندن خطبه عقد دائم یا عقد موقت پیش از ارتباط جنسی با محارم، هیچ تاثیری ندارد، چون ازدواج با آنها حرام است، نهایتا هرگونه رابطه جنسی با محارم در هر صورت و در هر شرایطی حرام است و زنای با محارم محسوب می گردد.


اما دختر دایی، دختر خاله، دختر عمه، دختر عمو و…، از محارم انسان محسوب نمی شوند، شما می توانید با آنها ازدواج دائم و ازدواج موقت کنید، از این لحاظ دختر دایی شما با دختری که هیچ نسبتی با شما ندارد، یکسان هستند.


رضایت طرفین در سکس لازم هست اما کافی نیست، اگر دختر مورد نظرتان از محارم شما نباشد، در صورتی که هر دو مایل به سکس هستید می توانید با هم ازدواج موقت کرده و ضمن پذیرش مسئولیت ها و محدودیت های ازدواج موقت، اقدام به رابطه عاطفی و جسمانی نمایید، چنانچه میخواهید بدانید تفاوت رابطه نامشروع با ازدواج موقت در چیست، متن “بررسی تفاوت های ازدواج موقت با رابطه ی نامشروع ِ زنا” را مطالعه فرمایید.


نویسنده: حمید توکلی کرمانی


.


لیست تمام متن های رابطه | یک متن دیگر را به صورت رندم بخوانید



دوشنبه 89 آبان 3 , ساعت 9:27 عصر








"یک پارس" سایتی متفاوت!







مجله اینترنتی "یک پارس" با برخورداری از دو چت قوی ,انجمن پیشرفته , اخبار و مقالات جدید و روزانه ,تماما توسط کاربران منتشر و اداره میشود.یک پارس سعی در بالا بردن سطح علمی و فرهنگی کاربران خود با استفاده از تکنیک اشتراک گذاری اطلاعات را دارد.







 









 









تجاوز و قتل توسط شاهزاده سعودی -عکس مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل










نوشته شده توسط مهدی   
پنجشنبه, 15 مهر 1389 ساعت 10:40

یک شاهزاده سعودی در هتلی در لندن پس از تجاوز جنسی به مستخدم خود، وی را کشت.

دادگاه انگلیس اعلام کرد که "سعود عبدالعزیز بن‌‌‌ناصر " نوه پادشاه عربستان بعد از یک هفته آزار جسمی و جنسی "بندار عبدالعزیز " مستخدم خود، وی را به قتل رساند.


سعودی


دادگاه همچنین اعلام کرد که این شاهزاده عربستانی بعد از تجاوز جنسی به مستخدم خود با ضربات مشت به سر وی زده و دندان های وی را شکست و او را رها کرد.


بندار عبدالعزیز، مستخدم شاهزاده عربستانی بر اثر ضربه مغزی در هتل 5 ستاره‌‌ای در لندن جان داد.

شاهزاده عربستانی که 34 سال سن دارد سعی کرده بود با پاک کردن خون‌ها رد مقتول را از بین ببرد و در تماس با پلیس اعلام کرده بود که مقتول طی دزدی که کرده بود، این زخم ها را برداشته است.

مدیر هتل هم اعلام کرد که شاهزاده سعودی چندین بار طی یک هفته اقامت در این هتل درخواست مردان فاحشه کرده است.


 


منبع : عصر ایران



مطالب مرتبط:




relatedArticles




بعدی >
 






چت فلش




لطفا نام خود را وارد کنید:




کاربران انلاین:
< src="http://74.81.166.167/logon_users.php">
189


اگر در ورود به چت مشکل دارید اینجا کلیک کنید






چت جاوا


< type=text/java>// var ChatWidth = 200;
var ChatHeight = 80;
var ChatTextColor = "000000";
var ChatBackground = "c4c3b0";
var ChatLanguage = "en";
//var ChatMenu = {
// "PersChat": "http://www.PersChat.com",
// "MemberShip": "http://www.perschat.com/membership.htm"
//};
var ChatType = 1;
// ]]>

< src="http://174.36.118.225/DigiChat/jsf/PersChat.js" type=text/java>

< src="http://174.36.118.226/DigiChat/_.js?ts=1141851464187" type=text/java>





اخرین ارسالهای انجمن


















سخن روز








هفت مورد خطرناک :


1- ثروت، بدون زحمت 2- لذت، بدون وجدان 3- دانش، بدون شخصیت 4- تجارت، بدون اخلاق 5- علم، بدون انسانیت 6- عبادت، بدون ایثار 7- سیاست، بدون شرافت این هفت مورد را گاندی تنها چند روز پیش از مرگش بر روی یک تکه کاغذ نوشت و به نوه اش داد.


 


< type=text/java>var _Hasync= _Hasync|| [];
_Hasync.push(["Histats.start", "1,1088735,4,240,241,20,00000101"]);
_Hasync.push(["Histats.fasi", "1"]);
_Hasync.push(["Histats.track_hits", ""]);
(function() {
var hs = document.createElement(""); hs.type = "text/java"; hs.async = true;
hs.src = ("http://s10.histats.com/js15_as.js");
(document.getElementsByTagName("head")[0] || document.getElementsByTagName("body")[0]).appendChild(hs);
})();
stats counter

دوشنبه 89 آبان 3 , ساعت 9:27 عصر


 


فوریه 25, 2009








 
 

266 Votes

Quantcast


< type=text/java charset=utf-8>

آیا منی خوردنی است؟


————————————————————————————————————————-


پزشکان فارسی زبان: هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود غیر قابل خوردن و چندش آور است، مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی و …


از آنجایی که مواد دفع شده، جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن و محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر  میکروب ها می باشند، لذا انسان به طور طبیعی میلی به خوردن این مواد ندارد.


————————————————————————————————————————-


پرس و جو: از نظر شرع اسلام منی نجس بوده و خوردن آن حرام است.


————————————————————————————————————————-


wiki.answers.com: منی سرشار از پروتئین، مواد معدنی، کلسیم، روی، برخی از قندهای فروکتوز و سایر مواد مغذی است، شما می توانید بدون نگرانی از خطر بیماری منی خود را بخورید اما خوردن منی سایر افراد می تواند موجب بیماری هایی نظیر سوزاک، سفلیس، تب خال، زگیل تناسلی و کلامیدیا گردد.


————————————————————————————————————————-






Entry Filed under: سایر نویسنده ها. برچسب‌ها: , , , , , , .



3,409 Comments Add your own






  • 1. arash  |  آوریل 19, 2009 at 21:38


    agha damet garm ettelaate besiar jalebo mofidi erae kardi




Leave a Comment



You must be logged in to post a comment.


Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed





متن های ویژه<\/h2>

جدیدترین متن ها<\/h2>

پربازدیدترین متن ها<\/h2>

 





 



  • 4,172,238 نفر از رابطه بازدید کرده اند.



دوشنبه 89 آبان 3 , ساعت 9:27 عصر


 
123Subject: Fw: وحشتناک تر از گولدریف سیتی


 



51


 


12318, 2010, 3:35 PM


 


 



 



 


 



,


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 


 



- On Mon, 9/8/08, Seyyed Amin Terouhid <terouhid@yahoo.com> wrote:



 


 



---


 


---


 



فکر میکنید بالای این برج بلند چه چیزی قرار داره


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
بعله شهر بازی و چقدر وحشتناک


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ