سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیامده را مپرس که چیست ، که آنچه رخ داده براى مشغول ساختن تو کافى است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 خرداد 21 , ساعت 11:15 صبح


























آغاز فعالیت پلیس نامحسوس امنیت‌اخلاقی





































نیروهای نامحسوس امنیت اخلاقی در حالی که دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی هستند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند/ از اوایل خرداد ماه امسال شدت حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، بیشتر می‌شود.























رییس‌پلیس امنیت اخلاقی ناجا از پر رنگ شدن حضور پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در آستانه فصل تابستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به این که ماموران پلیس همیشه در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها حضور دارند، افزود: طی سال گذشته حدود ?? هزار نیروی پلیس امنیت اخلاقی برای ایجاد امنیت در حاشیه رودخانه‌ها، پارک‌ها، جنگل‌ها و... حضور داشتند.


وی افزود: از اوایل خرداد ماه امسال شدت حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، بیشتر می‌شود و ماموران پلیس شناسایی اراذل و اوباش، مواد فروشان، توزیع کنندگان سی دی های مبتذل و افرادی که اقدام به فروش مشروبات الکلی می‌کنند، را شناسایی و به آنها برخورد خواهند کرد.


سردار روزبهانی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اخلاقی در برخی از تفرجگاه‌ها در ایستگاه‌های سیار پلیس و در برخی از مناطق هم به صورت گشتی حضور خواهند داشت.


رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا ماموران پلیس نامحسوس در تفرجگاه‌ها حضور خواهند داشت، اظهار کرد: هر پلیسی برای خود نیروهای نامحسوسی دارد که در این راستا نیروهای نامحسوس امنیت اخلاقی در حالی که دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی هستند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند و مردم حق دارند که در صورت مواجهه با پلیس نامحسوس از آنها حکم ماموریت و کارت شناسایی بخواهند.











جمعه 89 خرداد 21 , ساعت 11:15 صبح

دعوت یونسکو از خانم های خوش قیافه ایرانی!




 


از ایلام خبر می‌رسد، اطلاعیه‌ای با مضمون دعوت از "خانم‌های خوش قیافه و زیبا با روابط عمومی بالا و مسلط به زبانهای فرانسه، انگلیسی، آلمانی، ایتالیائی و عربی و تسلط کامل به کامپیوتر و اینترنت جهت کارهای علمی و فرهنگی" در سطح وسیعی از این شهر توزیع گردیده که دارای آرم "یونسکو" و سازمان ملل است و نام مستشار فرهنگی دبیرکل سازمان یونسکو (پاریس) در پای آن به چشم میخورد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی توزیع این اطلاعیه آنهم در سطح وسیع موجب تعجب مردم ایلام شده است. هنوز مسئولان ذیربط در این زمینه اظهارنظری نکرده‌اند.



ارسال شده توسط در -

جمعه 89 خرداد 21 , ساعت 11:15 صبح










استاندار آذربایجان شرقی بر گسترش تعامل با جمهوری آذربایجان تاکید کرد

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی، بر ضرورت گسترش مناسبات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دوجانبه با جمهوری آذربایجان تاکید کرد.


احمد علیرضابیگی روز سه شنبه در دیدار با " آیخان سلیمان اف " سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز که به مناسبت پایان ماموریت وی، صورت گرفت، به اراده دو دولت برای توسعه روابط اشاره کرد و گفت: نزدیکی مردم آذربایجان شرقی و جمهوری آذربایجان به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی، زمینه مناسبی برای مراودات بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست خارجی جمهوری اسلامی، استان اردبیل به عنوان محور برقراری مراودات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با جمهوری آذربایجان انتخاب شده است، اظهارداشت: نقش آذربایجان شرقی به واسطه ظرفیتهای موجود در این خصوص نباید نادیده گرفته شود.
علیرضابیگی از اهتمام برای راه اندازی خط پرواز باکو - تبریز - مشهد برای راحتی و رفاه زایران جمهوری آذربایجان خبرداد.
استاندار آذربایجان شرقی لغو کاپتاژ برای ورود خودروهای ایرانی به جمهوری خودمختار نخجوان را خواستار شد.
سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز نیز در این دیدار از تلاش‌ ایران برای میانجیگری در مساله قره باغ قدردانی کرد و گفت: در این پنچ سال خاطرات خوشی از اقامتم در این شهر داشتم.
سلیمان اف با اشاره به روابط خوب فعلی ایران و جمهوری آذربایجان، اظهارداشت: نباید به این سطح از روابط بسنده کرد.
518/7232/587

جمعه 89 خرداد 21 , ساعت 11:15 صبح





















به نظرشما رئیس جمهور آینده چه کسی میباشد؟

(نمایش نتایج)
Powered by WebGozar

جمعه 89 خرداد 21 , ساعت 11:15 صبح





















به نظرشما رئیس جمهور آینده چه کسی میباشد؟

(نمایش نتایج)
Powered by WebGozar

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ