سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:7 عصر






























کلوتید ریس از ایران رفت





































بنا بر اعلام کاخ ریاست‌ جمهوری فرانسه، "کلوتید ریس " تبعه فرانسوی بازداشت شده در ایران پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری، امروز پس از آزادی تهران را به مقصد پاریس ترک کرد.























بنا بر اعلام کاخ ریاست‌ جمهوری فرانسه، "کلوتید ریس " تبعه فرانسوی بازداشت شده در ایران پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری، امروز پس از آزادی تهران را به مقصد پاریس ترک کرد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) امروز طی بیانیه ای اعلام کرد: « "کلوتید ریس " امروز ایران را ترک کرد و هم‌اکنون در مسیر بازگشت به فرانسه است.»


این بیانیه افزود: «به محض ورود ریس به فرانسه در ساعت یک بعدازظهر به وقت محلی پاریس، "نیکلا سارکوزی " رئیس‌جمهور این کشور و خانواده وی در کاخ الیزه از وی استقبال خواهند کرد.»


در این بیانیه همچنین آمده است: «کلوتید ریس ابتدا با یک هواپیمای دولتی فرانسه به فرودگاه دبی منتقل شده است و هم‌اکنون در مسیر بازگشت به فرانسه است.»


"محمد علی مهدوی ثابت " وکیل مدافع کلوتید ریس روز گذشته با اعلام خبر پایان یافتن روند قضایی کلوتید ریس افزود که وی می‌تواند فردا ایران را به مقصد فرانسه ترک کند و دادگاه ایران او را به پرداخت ??? میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.


کلوتید ریس ?? ساله در روز یکم ژوئیه سال گذشته به‌اتهام شرکت در ناآرامی‌های انتخاباتی ایران بازداشت شد و پس از ?? روز بازداشت با قید ضمانت از زندان اوین آزاد شد و تاکنون در سفارت فرانسه بسر می‌برد.


اقدام علیه امنیت ملی از طریق حضور در تجمعات و اغتشاشات مورخه ?? و ?? خرداد ماه و همچنین جمع‌آوری اخبار، اطلاعات و تهیه تصاویر از این اغتشاشات و ارائه آن به وابسته علمی سفارت فرانسه از جمله اتهامات ریس است.

















خبرگزاری فارس (www.farsnews.com)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ