سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات را اگر جایگاهی [برایش] نیافتی، نثار مکن. [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:3 عصر
کد خبر: 1122306 زمان مخابره: 1389/2/28 - 15:4:45
مسئولان رئال مادرید با مورینییو به توافق رسیدند
تهران - مسوولان باشگاه رئال مادرید با "خوزه مورینییو" سرمربی نامدار پرتغالی برای سپردن هدایت تیم خود به این مربی به توافق رسیدند.
به گزارش ایرنا، روزنامه AS اسپانیا روز سه شنبه نوشت: مدیر برنامه های خوزه مورینییو این خبر را تایید و به توافق نهایی طرفین اشاره کرد.
برخلاف هفته های گذشته مذاکره خوزه مورینییو با مسوولان باشگاه رئال مادرید به صورت آشکارا پیگیری می شود و به نظر می رسد فصل آینده این مربی پرتغالی هدایت رئالی ها را در لالیگا بر عهده خواهد داشت.
مدیر برنامه های مورینییو در این زمینه خاطر نشان کرد: ما در همه زمینه ها با سران باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده ایم و به زودی قرارداد این مربی با باشگاه رئال مادرید امضا خواهد شد.
"خورخه مندز" تاکید کرد: روز گذشته جلسه بسیار خوبی بین طرفین در مادرید برگزار شد و به همین خاطر باید برای فصل آینده مورینییو را مربی تیم رئال دانست.
وی ادامه داد: پس از فینال لیگ قهرمانان قرارداد مورینییو با اینترمیلان به پایان می رسد و این مربی پرتغالی می تواند برای ادامه فعالیت راهی مادرید شود.
گفتنی است، مورینییو به عنوان سرمربی اینترمیلان باید در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا که اول خرداد ماه آینده برگزار می شود تیم خود را برابر بایرن مونیخ نماینده آلمان هدایت کند.
3783

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 1122306


لیست کل یادداشت های این وبلاگ