سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نه در آسمان است که بر شما فرود آید و نه در زیر زمین تا برایتان بیرون آید؛ بلکه دانش در دلهایتان سرشته شده است . به آداب روحانیان متأدّب شوید تا برایتان آشکار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 خرداد 21 , ساعت 11:21 صبح


























آغاز فعالیت پلیس نامحسوس امنیت‌اخلاقی





































نیروهای نامحسوس امنیت اخلاقی در حالی که دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی هستند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند/ از اوایل خرداد ماه امسال شدت حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، بیشتر می‌شود.























رییس‌پلیس امنیت اخلاقی ناجا از پر رنگ شدن حضور پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در آستانه فصل تابستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به این که ماموران پلیس همیشه در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها حضور دارند، افزود: طی سال گذشته حدود ?? هزار نیروی پلیس امنیت اخلاقی برای ایجاد امنیت در حاشیه رودخانه‌ها، پارک‌ها، جنگل‌ها و... حضور داشتند.


وی افزود: از اوایل خرداد ماه امسال شدت حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، بیشتر می‌شود و ماموران پلیس شناسایی اراذل و اوباش، مواد فروشان، توزیع کنندگان سی دی های مبتذل و افرادی که اقدام به فروش مشروبات الکلی می‌کنند، را شناسایی و به آنها برخورد خواهند کرد.


سردار روزبهانی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اخلاقی در برخی از تفرجگاه‌ها در ایستگاه‌های سیار پلیس و در برخی از مناطق هم به صورت گشتی حضور خواهند داشت.


رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا ماموران پلیس نامحسوس در تفرجگاه‌ها حضور خواهند داشت، اظهار کرد: هر پلیسی برای خود نیروهای نامحسوسی دارد که در این راستا نیروهای نامحسوس امنیت اخلاقی در حالی که دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی هستند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند و مردم حق دارند که در صورت مواجهه با پلیس نامحسوس از آنها حکم ماموریت و کارت شناسایی بخواهند.












لیست کل یادداشت های این وبلاگ