سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:13 عصر
ازدواج موقت

به نام خدا

 

 

 

این وبلاگ به منظور ترویج فرهنگ ازدواج موقت راه اندازی شده است و در دو بخش ارائه احکام،مقالات وکتب و طریقه همسر یابی اینترنتی اقدام به فعالیت می کند و در این راستا و برای نیل به این منظور و کمک به جوانان و کسانی که به هردلیل درست و معقولی قصد ازدواج موقت دارند دو راه ممکن را به علاقه مندان پیشنهاد می کند

 

?-ثبت نام ، فعالیت و جستجو در کلوپ همسریابی که به همین منظور ساخته شده و دارای امکانات فوق العاده از قبیل ارسال عکس، فیلم و موسیقی، ارسال نامه خصوصی و کامنت  ، اینوایت دوستان، ساخت گروه های زیر مجموعه  و حتی سیستم  وبلاگ نویسی هست ....  برای ورود اینجا را کلیک کنید

 

?-درج مشخصات فردی و اجتماعی و خصوصیات ظاهری و باطنی افراد در اینجا (کلیک کنید)تا کسانی که به دنبال فرد مورد نظر خود هستند بتوانند نزدیکترین شخص به خود از جهات مختلف را آزادانه انتخاب کنند. از مزایای تالار  این است که هر درخواست در قسمت جداگانه ای ثبت می شود و دیگران نیز قادر به پاسخ به همان فرد و موضوع مشخص به صورت خاص هستند. همچنین متقاضیان می توانند از امکان پیشرفته ی جستجو نیز برای یافتن کاراکتر های مورد علاقه خود   بهره مند شوند .(برای درج مشخصات پس از کلیک روی لینک بالا بر روی واژه ی Post کلیک کرده و مشخصات کامل خود را به همراه درخواست مطرح کنید و بهتر است در قسمت موضوع ( Subject ) اسم،سن و محل سکونت خود را  و در قسمت اصلی شرح کاملی را از وضعیت خود بنویسید و به این نکته توجه داشته باشید که متن درخاست شما در اینجا نمایانگر تمام ابعاد شخصیت شماست پس سعی کنید هیچ خصویت قابل ذکری را در متن درخاست از قلم نیندازید . سپس پس از وارد کردن کد امنیتی در فیلد مشخص آن ِ روی کلید Post Message فشار دهید تا کار ثبت با موفقیت به اتمام برسد)

 

 

?- چت مستقیم در بهترین و همگانی ترین سرویس چت اینترنت یعنی یاهو مسنجر .

 

ما یک روم (اتاق چت)را به طور قراردادی به این منظور اختصاص میدهیم تا علاقه مندان به راحتی بتوانند بدون واسطه و به صورت آنلاین با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند:

 

برای این کار فقط کافیست پس از باز کردن نرم افزار یاهو مسنجر و وارد شدن به قسمت Join Room رفته (Messenger=>Yahoo! Chat=>Join a Room) و در قسمت Categories

 

 بر روی Cultures & Community دبل کلیک و سپس گزینه ‍Countries and Cultures انتخاب کنند ؛مشاهده میکنید که شاخه هایی در قسمت روبرو آن یعنی Yahoo Rooms ظاهر میشود ؛آخرین شاخه یعنی Persian را باز می کنید و وارد روم شماره ? می شوید.راهنمایی تصویری (ساعت قرار ??الی ??هر روز)

 این روم به علت خلوت بودن آن انتخاب شده ولی چون متعلق به فارسی زبانهاست امکان دارد که در ساعاتی به علت حجم بالای کاربران فارسی زبان سرویس چت یاهو، روم از حالت تعادل خارج شود . در صورت ادامه این حالت قرار را به یکی از رومهای غیر فارسی زبان و خلوت منتقل میکنیم و شما میتوانید برای آگاهی از تغییرات در خبرنامه وبلاگ عضو شوید و یا با اد کردن این آی دی  IranSighe در لیست یاهو مسنجر خود از آخرین برنامه های ایران صیغه آگاه شوید.

 

 

در آخر بد نیست چند نکته را به بازدید کنندگان این وبلاگ یاد آوردی کنم :

 

?-خانم های محترم توجه داشته باشند که پیامهای درخواست آقایان به منزله خواستگاری از شماست و جواب شما به آنها تازه باب اول آشنایی را به سوی شما و ایشان می گشاید و بهتر است در تماسهای متعدد و سپس قراری بیرون از منزل و در جایی عمومی از سلامت طرف مقابل و حُسن انتخاب خود اطمینان کامل بدست آورید چنانچه همین کار را به آقایون محترم نیز توصیه می کنیم.

 

?-به خاطر قداست و حرمت ازدواج و ازدواج موقت(که در صورت انتخاب صحیح در بیشتر موارد منجر به ازدواج دائم می شود) که در واقع پیوند و تعهد عاطفی و انسانی ای است که بین دو نفر بسته می شود، از آقایون محترم که بعضا  در این مورد و فلسفه متعه به اشتباه می افتند خواهش می کنم بحثی از پول و مهریه در ابتدای امر و در متنهای درخواستی خود نداشته باشند و توافق سر این موضوع را به مرحله ی آخر آشنایی واگذار گنند .

 

?- کسانی که مرجع تقلید آنها اجازه ازدواج دختر را بدون اذن پدر به آنها داده به این امر توجه داشته باشند که این کار علی رقم شرعی بودن با قانون مطابقت ندارد و قانون مطلقا اجازه پدر برای دختر باکره را چه در ازدواج دائم و چه موقت شرط می داند !

 

 

همچنین دوستان محترم به منظور بحث ، گفتگو و طرح پرسش پیرامون ازدواج موقت علاوه بر کلوپ همسریابی می توانند به این تالار گفتمان  نیز مراجعه کنند. با تشکر


سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:7 عصر

سوراخ ظرفشویی خانواده‌ای را بلعید با تصویر



پدر و مادر خانواده‌ مفقود شده در حدود 40 ساله بودند و دو فرزند 9 و 11 ساله داشتند.

یک خانواده‌ چهار نفری ساکن ایالت «کبک» کانادا پس از این که سوراخ ظرفشویی تمام خانه آنها را در خود بلعید، ناپدید شدند.
منزل این خانواده‌ نگون بخت که در شمال «مونترال» واقع بود پس از ریزش چاه ظرفشویی به طور کامل در زمین فرو رفت و زمین خانه و ساکنان آن را یکجا بلعید .
همچنین به گفته گروه‌های امدادرسان علاوه بر منزل این خانواده‌ سه خودرو بخشی از جاده اطراف آن در رودخانه‌ای که در نزدیکی محل حادثه قرار داشته ، فرو رفتند.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی «کبک» در این باره خاطر نشان کرد: تصور وقوع چنین حادثه‌ای دشوار و بسیار حیرت آور است.
شبکه خبری تورنتو نیوز ، یادآور شد: دست کم پنج منزل مسکونی دیگر در منطقه نزدیک وقوع حادثه تخلیه شده‌اند.




-




-




-






تصویر منزل مذکور، قبل از حادثه




ارسال شده توسط در -

سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:7 عصر






























رفسنجانی: کسانی که در سانسور اخبار و جعل حقایق می‌کوشند، آب در هاون می‌کوبند





































چه خوب است که به جای تلاش بیهوده توقیف مطبوعات، انسداد اخبار و فیلتر روزنه‌های خبررسانی، اولاً تمام عملکرد خویش را با معیارهای انسانی تطبیق دهیم و ثانیاً با ایجاد فضای باز، با جامعه جهانی در این مسیر همگام شویم.























رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:کسانی که در سانسور اخبار و جعل حقایق می‌کوشند، آب در هاون می‌کوبند.


به گزارش ایلنا، در آستانه روز جهانی ارتباطات ، دیدگاه‌های آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به مناسبت این روز منتشر شد.


رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دنیای فرا صنعتی امروز که غول‌های تجاری برای تداوم رونق کاذب خویش که حاصل چپاول منابع ملت‌های مظلوم و جهان سوم است، سعی در کتمان حقایق از یک سو و القای اکاذیب از سوی دیگر دارند،اظهار داشت: توجه به ارتباطات، تنها راه منحصر به فرد رشد آگاهی ملت‌هاست.


وی افزود: طی سالیان اخیر ثابت شده که به مصداق مثل معروف «ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند» اخبار اتفاقات مهم جهان در کوتاه زمان ممکن، از هر گوشه زمین به اقصی نقاط گیتی مخابره می‌شود و کسانی که در سانسور اخبار و جعل حقایق می‌کوشند، آب در هاون می‌کوبند.


به گفته هاشمی رفسنجانی دنیای امروزی دنیای مخابره اخبار بر بال علوم ارتباطات است و چه خوب است که به جای تلاش بیهوده توقیف مطبوعات، انسداد اخبار و فیلتر روزنه‌های خبررسانی، اولاً تمام عملکرد خویش را با معیارهای انسانی تطبیق دهیم و ثانیاً با ایجاد فضای باز، با جامعه جهانی در این مسیر همگام شویم.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد کرد: رسوایی جنایات ضدبشری آمریکا در دو زندان گوانتامو و ابوغریب و انتشار فیلم اعمال ددمنشانه دولت غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی نشان داد که ابرقدرتی و نصب پرده‌های آهنین بر دریچه‌های حقایق، چندان کارساز نیست.


وی ادامه داد: از سوی دیگر این حالت، حقیقتی انکارناپذیر را بر ما دیکته می‌کند که باید بکوشیم واقعیت‌های میدانی پیش و بیش از آنکه با رنگ و لعات حبّ و بغض توسط دیگران مطرح شود، از زبان ما و با استفاده از امکانات موجود بیان شود تا اگر هدف سربازگیری از وجدان‌های بیدار جامعه بشری است، با سرعت و دقت در انتقال اخبار درست انجام شود.


هاشمی رفسنجانی معتقد است گستردگی شبکه‌های اینترنتی که تا منازل افراد در دورترین مناطق هر کشوری هم رفته است، در کنار همه خوبی‌هایی که در امر اطلاع‌رسانی دارد، این نگرانی را نیز به دنبال دارد که حقیقت‌ستیزان جهان با استفاده از امکانات پیشرفته‌تر به ترویج دروغ اخبار براساس مقتضیات خویش می‌پردازند و راه حل مقابله با این شیوه نکوهیده، تلاش برای به روز کردن امکانات ارتباطات است.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد:روز جهانی ارتباطات فرصتی بسیار مغتنم است تا با تلفیق مفاهیم علوم انسانی با دانش و تکنولوژی و گسترش امکانات فنی، تلاش کنیم در دنیایی که از آن تعبیر به «دهکده جهانی» می‌کنند، خود براسا واقعیت‌ها خبررسانی درست و صحیح کنیم تا دشمنان که هیچ وقت مصالح ما را نمی‌خواهند، نتوانند خبرسازی کنند.

















خبرگزاری ایلنا (www.ilna.ir)

سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:7 عصر






























کلوتید ریس از ایران رفت





































بنا بر اعلام کاخ ریاست‌ جمهوری فرانسه، "کلوتید ریس " تبعه فرانسوی بازداشت شده در ایران پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری، امروز پس از آزادی تهران را به مقصد پاریس ترک کرد.























بنا بر اعلام کاخ ریاست‌ جمهوری فرانسه، "کلوتید ریس " تبعه فرانسوی بازداشت شده در ایران پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری، امروز پس از آزادی تهران را به مقصد پاریس ترک کرد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) امروز طی بیانیه ای اعلام کرد: « "کلوتید ریس " امروز ایران را ترک کرد و هم‌اکنون در مسیر بازگشت به فرانسه است.»


این بیانیه افزود: «به محض ورود ریس به فرانسه در ساعت یک بعدازظهر به وقت محلی پاریس، "نیکلا سارکوزی " رئیس‌جمهور این کشور و خانواده وی در کاخ الیزه از وی استقبال خواهند کرد.»


در این بیانیه همچنین آمده است: «کلوتید ریس ابتدا با یک هواپیمای دولتی فرانسه به فرودگاه دبی منتقل شده است و هم‌اکنون در مسیر بازگشت به فرانسه است.»


"محمد علی مهدوی ثابت " وکیل مدافع کلوتید ریس روز گذشته با اعلام خبر پایان یافتن روند قضایی کلوتید ریس افزود که وی می‌تواند فردا ایران را به مقصد فرانسه ترک کند و دادگاه ایران او را به پرداخت ??? میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.


کلوتید ریس ?? ساله در روز یکم ژوئیه سال گذشته به‌اتهام شرکت در ناآرامی‌های انتخاباتی ایران بازداشت شد و پس از ?? روز بازداشت با قید ضمانت از زندان اوین آزاد شد و تاکنون در سفارت فرانسه بسر می‌برد.


اقدام علیه امنیت ملی از طریق حضور در تجمعات و اغتشاشات مورخه ?? و ?? خرداد ماه و همچنین جمع‌آوری اخبار، اطلاعات و تهیه تصاویر از این اغتشاشات و ارائه آن به وابسته علمی سفارت فرانسه از جمله اتهامات ریس است.

















خبرگزاری فارس (www.farsnews.com)

سه شنبه 89 اردیبهشت 28 , ساعت 4:7 عصر


























آغاز فعالیت پلیس نامحسوس امنیت‌اخلاقی





































نیروهای نامحسوس امنیت اخلاقی در حالی که دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی هستند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند/ از اوایل خرداد ماه امسال شدت حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، بیشتر می‌شود.























رییس‌پلیس امنیت اخلاقی ناجا از پر رنگ شدن حضور پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در آستانه فصل تابستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به این که ماموران پلیس همیشه در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها حضور دارند، افزود: طی سال گذشته حدود ?? هزار نیروی پلیس امنیت اخلاقی برای ایجاد امنیت در حاشیه رودخانه‌ها، پارک‌ها، جنگل‌ها و... حضور داشتند.


وی افزود: از اوایل خرداد ماه امسال شدت حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، بیشتر می‌شود و ماموران پلیس شناسایی اراذل و اوباش، مواد فروشان، توزیع کنندگان سی دی های مبتذل و افرادی که اقدام به فروش مشروبات الکلی می‌کنند، را شناسایی و به آنها برخورد خواهند کرد.


سردار روزبهانی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اخلاقی در برخی از تفرجگاه‌ها در ایستگاه‌های سیار پلیس و در برخی از مناطق هم به صورت گشتی حضور خواهند داشت.


رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا ماموران پلیس نامحسوس در تفرجگاه‌ها حضور خواهند داشت، اظهار کرد: هر پلیسی برای خود نیروهای نامحسوسی دارد که در این راستا نیروهای نامحسوس امنیت اخلاقی در حالی که دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی هستند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند و مردم حق دارند که در صورت مواجهه با پلیس نامحسوس از آنها حکم ماموریت و کارت شناسایی بخواهند.











<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ